5 grāmatvežu ieradumi pretī izcilībai
Vai uzskati sevi par izcilu grāmatvedi? Vai ikdienas steigā atliek laiks palūkoties arī uz to, kā uzlabot darba procesu un veicināt uzņēmuma izaugsmi? Uzzini galvenos izcilu grāmatvežu ieradumus, kas palīdzēs vairot produktivitāti un uzlabot darba kvalitāti.
Organizē savu darbu
Ja esi ieslīcis ikdienas rutīnā, iespējams var palīdzēt darba plānošana. Darba organizācija ir viens no labākajiem veidiem, lai labi un efektīvi veiktu uzticētos darba pienākumus. Tāpat jāmin, ka veiksmīga darba organizācija ir koncentrēšanās un uzmanības rezultāts, kad cilvēks konkrētajā mirklī spēj atšķirt būtisko no mazāk svarīgā. Ir pierādīts, ka cilvēki, kas spēj organizēt savu darbu, sasniedz daudz labākus rezultātus, tādējādi viņiem ir arī plašākas karjeras izaugsmes iespējas.
Sāc ar darbu saraksta izveidošanu!
Tiecies pēc izaugsmes
Darbinieks, kas nav gatavs izkāpt no savas komforta zonas vai tomēr darbinieks, kas ir ieviest savā ikdienā jaunievedumus, lai augtu un attīstītos? Nav noslēpums, ka darbinieki, kuri atrodas nepārtrauktā profesionālās izaugsmes ceļā un pilnveido savas prasmes un zināšanas, tiek vērtēti augstāk par pārējiem. Grāmatvedības nozare pieprasa nepārtrauktu sevis izglītošanu un zināšanu iegūšana no citiem nozares profesionāļiem ir ļoti būtiska savas profesionālās kompetences celšanai. Dalība semināros un konferencēs ir viena no iespējām, kā nodibināt kontaktus ar citiem nozares profesionāļiem un paplašināt savas zināšanas.
Atver Google un sameklē kursus vai apmācības, kurās celt savu profesionālo kapacitāti!
Esi draudzīgs un atvērts
Efektīva komunikācija ir kā uzņēmuma asinsrite - tā palīdz nodrošināt uzņēmuma darbiniekiem iespēju saskaņoti darboties kopīgu mērķu sasniegšanā, veicina harmonisku organizācijas kultūru. Spēja strādāt komandā tiek augsti vērtēta, tā norāda uz labām komunikācijas prasmēm, tādējādi arī veicina darba produktivitāti. Bieži pierādījies, ka tieši komandas darbs un savstarpējā komunikācija spēj rast vislabākos risinājumus un attīstīt spēcīgākās stratēģijas.
Aizej parunāties ar jaunāko kolēģi – pajautā, kā viņam iet un kā ir iejuties kolektīvā!
Atpūties un atvelc elpu
Neatkarīgi no tā, cik aizņemts savos darbos tu esi, vienmēr atrodi laiku, lai kaut nedaudz atvilktu elpu. Īsi un regulāri pārtraukumi ir efektīvi, tie mazina stresu, atslābina prātu un ķermeni un sekmē produktīvāku darbu. Pārtraukumā dari ko tādu, kas atšķiras no ierastā darba režīma – pastaigājies pa biroju, iedzer kafiju vai parunājies ar saviem kolēģiem. Šķietami neliela pauze tev palīdzēs atgūt enerģiju, spējas un motivāciju darbam!
Ja šobrīd sēdi darbā, piecelies un piecas reizes pietupies! Ieplāno īsos pārtraukumus ik pēc katras intensīvās darba stundas.
Saglabā līdzsvaru starp privāto dzīvi un darbu
Mūsdienu pasaulē darbs ir iespēja nodrošināt labklājību un patīkamu dzīvi sev un savai ģimenei. Daudziem privātās dzīves un darba līdzsvars šķiet kā neiespējama realitāte, taču to panākt ir ārkārtīgi svarīgi. Atliek tikai pareizi noteikt prioritātes un būs iespēja kvalitatīvi pavadīt laiku gan ar ģimeni, gan darbā. Privātās dzīves un darba līdzsvaru izvirzi par prioritāti un tu kļūsi labāks gan kā darbinieks, gan kā draugs, sieva, vīrs vai dēls un uzlabosies arī tava veselība un produktivitāte.
Šovakar pēc darba viens pats, ar ģimeni vai četrkājaino draugu dodies pastaigā. Un aizmirsti par darba e-pastu pārbaudi vēlās vakara stundas. Visam savs laiks!
Jautāsi, kā mēs zinām, ka šie ir grāmatvežu ieradumi pretī izcilībai? Mums ir četras grāmatvedes, kuras ikdienu dodas pretī izcilībai ar šiem un vēl citiem vērtīgiem ieradumiem. Par pārējiem viņas var Tev pastāstīt personīgi 😊Meklē grāmatvedi Liepājā ar izciliem paradumiem? Esam gatavi dalīties! Sazinies ar mums [email protected]