• LAT
  • ENG
Mēs palīdzam Tavam uzņēmumam augt
  • Sākums
  • Pakalpojumi
    • Grāmatvedība
    • Digitālā mārketinga fabrika
    • Impact Hub Liepāja telpu noma
  • Lasītava
  • Kontakti

Kuru sociālo tīklu platformu izvēlēties uzņēmuma reklamēšanai 2022. gadā?

28. marts, 2022 pl. 13:29, Nav komentāru


Sociālo mediju mārketings ir kļuvis par neatņemamu sastāvdaļu teju ikviena uzņēmuma komunikācijas plānā. Arvien vairāk uzņēmumi ir gatavi ieguldīt vairāk līdzekļus digitālos komunikācijas kanālos tradicionālo kanālu vietā. Taču pieņemt lēmumu, kura sociālo tīklu platforma būs atbilstošākā mana uzņēmuma reklāmām var nebūt nemaz tik viegli. Esam sagatavojuši nelielu informāciju par trīs lielākajiem un populārākajiem sociālo tīklu reklāmņēmējiem  2022. gadā.


1.     Facebook

Facebook ir gandrīz 2 miljardi aktīvo lietotāju dienā. Facebook lietotnes reklāma ir uzskatāma par populārāko sociālo tīklu mārketinga reklamēšanās veidu gan Latvijā, gan arī pasaulē. Kā Facebook var palīdzēt Tavam uzņēmumam? Mums ir atbilde. Facebook reklāmas paver plašas iespējas reklamēt uzņēmuma preces vai pakalpojumus jau iepriekš definētai mērķauditorijai. Platformas reklāmas kampaņu iespējams veidot dažādiem mērķiem – piesaistīt apmeklētājus savai mājas lapai, pārdot preces vai pakalpojumus, piesaistīt sekotājus, kā arī potenciālos klientus vai arī reklamēt kādu īpašo piedāvājumu.


2.     Instagram

Pasaulē ir vairāk nekā 600 miljonu Instagram lietotāju un cilvēki vidēji pavada 53 minūtes šajā platformā. Tāpat kā Facebook, arī Instagram piedāvā ļoti precīzas mērķauditorijas definēšanas iespējas, kas tev ļaus lieki netērēt ne laiku, ne naudu. Instagram piedāvā arī plašas reklāmas izvietošanas iespējas un formātus – reklāmu vari veidot gan foto un video formātā, gan publicēt lietotāju iemīļotajā story sadaļā. Reklāmas Instagram platformā varēsi vadīt no tās pašas reklāmas pārvaldības platformas, kur radīsi un administrēsi Facebook reklāmas. Ja Tava uzņēmuma preces un pakalpojumi ir aktuāli Instagram lietotājiem, sāc  apgūt platformas iespējas un dodies pretī sava uzņēmuma izaugsmei.


3.     Youtube

Youtube ir populārākā tiešsaistes video satura platforma pasaulē, turklāt tā ir izcili piemērota auditorijas sasniegšanai un budžetam draudzīga. Youtube varēsi ne tikai sasniegt auditoriju pēc dažādiem demogrāfiskiem rādītājiem, bet arī atlasīt specifiskus kanālus un videoklipus, kuru auditoriju vēlies sasniegt. Arī skaitļi runā par labu Youtube reklāmai - 75% Youtube lietotāji video skatās tiešsaistē katru nedēļu, bet 55% katru dienu.

Nepieciešama palīdzība, lai izvēlētos piemērotākās sociālo tīklu platformas savam uzņēmumam ikdienas komunikācijai vai intensīvai reklāmai? Raksti mums, palīdzēsim!

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Uzmanības centrā – mūsu grāmatvedības komanda - Agnese
    12. jūl. 2023
  • Konferencē “Investīcijas nākotnes talantos” pulcēsies izglītības un uzņēmējdarbības nozaru profesionāļi
    16. mai. 2023
  • Uzmanības centrā – mūsu grāmatvedības komanda - Zanda
    10. mai. 2023
  • Notiks tiešsaistes sagatavošanās semināri CASSINI hakatonam
    2. mar. 2023
  • Uzmanības centrā – mūsu grāmatvedības komanda - Dārta
    15. feb. 2023
  • Liepājā notiks hakatons veltīts aizsardzības un drošības izaicinājumiem
    1. feb. 2023
  • Projekta "KInGS" 6. cikls un noslēgums.
    27. sep. 2022

Mēs iesakām:

  • Kā atrast savu ideālo grāmatvedi?
  • 7 soļi pretī savam biznesam
  • 3 izaicinājumi, uzsākot uzņēmējdarbību
  • Uzņēmēj, ņem vērā!



  • Privātuma politika